Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
-
Wanneer start mijn abonnement?
Zo snel mogelijk. Binnen drie werkdagen nadat u zich via deze website heeft aangemeld, krijgt u uw eerste Friesch Dagblad in de bus. Bovendien ontvangt u een welkomstbrief met daarin alle informatie over uw abonnement.
-
Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Lees onze abonnementsvoorwaarden.
-
Is er ook een app voor mijn telefoon of tablet?
Jazeker! Met de app Friesch Dagblad heeft u (welke dagen is afhankelijk van uw abonnement) toegang tot onze digitale editie, via smartphone, tablet of uw browser. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. U kunt artikelen ook downloaden. De app wordt permanent gevuld met het laatste nieuws en speciale fotoreportages. Kijk hier voor meer informatie over onze digitale producten.
-
Wat is jullie verspreidingsgebied?
Het Friesch Dagblad wordt bezorgd in heel Fryslân en een gedeelte van Groningen. Voor verspreiding buiten het verspreidingsgebied worden portokosten in rekening gebracht. Op maandag vindt er geen postbezorging plaats.
-
Kan de prijs van het abonnement zomaar aangepast worden?
Nee, voor de eerst overeengekomen abonnementsperiode geldt het tarief zoals op deze pagina staat vermeld. Na deze periode behoudt het Friesch Dagblad zich het recht voor om het abonnementstarief te wijzigen. Indien u het niet eens bent met de prijsaanpassing, heeft u het recht het abonnement te beëindigen met een opzegtermijn van één maand. Lees de volledige voorwaarden.
-
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Voor aankopen via internet geldt een annuleringstermijn van 14 dagen. Na deze termijn gaat uw abonnement definitief in en hanteren we een opzegtermijn. Uw opzegging moet een maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode door ons ontvangen zijn.
-
Staat uw vraag er niet bij?
Ga naar onze servicedesk of bel ons op 088-800 2001 (lokaal tarief)